Cena za dopravu: 129 Kč

  Objednaný produkt je doručen prostřednictvím české pošty a jejich služby obchodní balík

  Standardní dodání do 3 pracovních dnů

  V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku

  Kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému české pošty

  V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese

  Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů

  Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, eBankou nebo kartou

  Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.

  V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

  Doručujeme pouze na území České republiky

Cena za dopravu: 109 Kč

Objednaný produkt je doručen na vybranou pobočku české pošty

Standardní dodání do 3 pracovních dnů

V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku

Kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému české pošty

Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, eBankou nebo kartou

Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

Doručujeme pouze na území České republiky

Cena za dopravu: 55 Kč

Manuál pro implementaci aplikace Balík Do balíkovny:

1. Popis  služby

Služba  „Balík  Do  balíkovny“  umožňuje  zákazníkovi  zaslání  jeho  zásilky  pobočku  Balíkovny,  která tuto službu  podporuje.  Zde  si  ji  pak  adresát  může  vyzvednout  již  následující  pracovní  den  po  dni  podání.

Česká  pošta  zákazníka  uvědomí o  jeho  zásilce  pomocí SMS  nebo  e-mailu.  Tato  služba  je  dostupná  na více než 120 poštách a depech České pošty.

2. Jak to funguje

Česká  pošta  nabízí  na  svém  webu:      http://napostu.cpost.cz/vystupy/balikovny.xml  soubor  obsahující aktuální  databázi  Balíkoven,  kde  je  služba  „Balík  Do  balíkovny“  dostupná.  Provozovatel  e-shopu  má možnost pravidelného stahování souboru, aby mohl svým zákazníkům nabízet aktuální seznam.

Jednoduchá implementace  zahrnuje:

1. Stažení souboru,
2. Import do databáze,,
3. Implementaci vyhledávacího formuláře

Zákazník  si  pak  jednoduše  vyhledá  pomocí  názvu  obce,  části  obce  nebo  PSČ  Balíkovnu,  která  mu vyhovuje  pro  doručení  zásilky  Balík  Do  balíkovny.  Pro  vyšší  klientský  komfort  doporučujeme implementaci našeptávače odpovídající lokality.

Ze  schématu je  vidět, že celý  proces  nákupu se volbou cílové pobočky  pro  zásilky „Balík  Do  balíkovny“  nijak  nekomplikuje.  Systém  e-shopu  převezme  adresu  zvolené  Balíkovny  a  dále  s  ní  pracuje  jako  s dodací adresou zásilky podle pravidel, které má dojednány s Českou poštou.

Pro sledování zásilek použijte stránky : www.ceskaposta.cz

3. Standardní dodání do 3 pracovních dnů.

  • PřI nákupu nad 100 kč Vám doručíme objednávku na prodejnu zdarma
  • Objednávku si můžete vyzvednout až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email, případně telefon
  • Osobní odběr je možný v praze v našej prodejne na adrese: Vinohradská 343/6, Vinohrady, 120 00 Praha 2
  • Uhradit objednávku na Osobní odběr můžete v hotovosti na místě, bankovním převodem a platební kartou přI objednání prostřednictvím internetu
  • Standardní dodání do 3 pracovních dnů

 

Cena za dopravu: 64 Kč

  Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě  https://www.zasilkovna.cz/pobocky

  Standardní dodání do 3 pracovních dnů

  V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak muzete overit online   https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

  Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.

  Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů

  Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč

  Více informací naleznete https://www.zasilkovna.cz/obcane/vyzvednuti-zasilky

  Doručujeme pouze na území České republiky

Cena za dopravu: 97 Kč

  Objednané produkty jsou dopraveny na adresu, sdělenou kupujícím

  Standardní dodání do 3 pracovních dnů

  V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak muzete overit online https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

  Po doručení na adresu budete informování SMS a emailem o možnosti doručení.

  Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč

  Více informací naleznete https://www.zasilkovna.cz/

  Doručujeme pouze na území České republiky

Product added to wishlist
Product added to compare.